Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2013. január 5., szombat

Ajánló utólag vagy előre, folytatás

Ügyességi játékok sem hiányozhatnak a fa alól!

Az egyikbe igazán fura helyen futottunk bele, egy turkálóban. Pár dobozzal volt teljesen újak. Jókor voltunk jó helyen, mert épp akkor csodálták ők is és gyorsan félre is tették a javát a saját családjuk gyerekinek karácsonyra. Erről a csudáról van szó:


A másik egy zsonglőr szett. Ennél fel kell dolgozni, hogy iszonyatosan nagy haszonnal dolgozhatnak, ami a kendőt illeti. Én már tervbe vettem, ha legközelebb méterárusnál járok, hogy megtudom milyen anyag is ez, és szegetek be. Biztos sokkal olcsóbban jövök ki.

Egyébként nagyon jó móka, könnyen meg lehet tanulni. Mi már 2. este kész műsorszámot adtunk elő vele. Tökéletes tornázás helyett is, ha már figurázunk :).

A labda... nos azzal már sikerült ezt azt leverni, de szépen haladunk.



4 megjegyzés:

  1. Az anyag nem organza? Olyan, mint ezek: http://gyereketeto.blogspot.hu/2011/10/hiaba-megnottek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is arra gondoltam, de annál, ami itthon van, és tuti organza ez sokkal lágyabb. Mondjuk nem értek az anyagokhoz lehet van merevebb és kevésbé az.

      Törlés
  2. Mondjuk nagyon tetszik és nagyon sportos, de.... csomagoltak ehhez gipszet is???? Vagy csak én vagyok besz.... betoji?

    VálaszTörlés
  3. A Keresztapja is megkérdezte, hogy normálisak vagyunk-e. Akkor már rögtön azt mondtam (ami igaz is), hogy a Mama vette, és nem fűztem hozzá, hogy én is beleegyeztem. :)

    Ma ráálltam és egy zabszem se...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...