Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2013. december 3., kedd

Szalvéta rózsa/pipacs

Egy igazán gazdaságos virágot mutatok, 350-400 Ft-ból 540 db rózsa készül.

Amik kellenek virágszínű és zöld szalvéta (Aldiban a legolcsóbb), olló, és tűző.



Fogtam a zöld szalvétát és a hajtás mentén kettévágtam.


Az egyik darabot legyezőszerűen meghajtogattam, úgy, hogy 3 egyenlő részt kapjak (nem kell mérnöki pontossággal), majd a hajtás vonalak mentén feldaraboltam.


Ilyen lett.


Majd fogtam az egyik csíkot és a hosszabbik oldala mentén meghajtogattam, az előbb leírt módon, és ezt is daraboltam.


Megismételtem a zöld szalvéta másik felével és a piros szalvétával is. Helyes kis négyzet kupacokat kaptam.


Könnyen szétválnak a második harmadolós résznél, ezekből vettem egy zöldet alulra, majd rá egy pirosat.


Összetűztem...


... két kapoccsal, mert az egynél mindig szétcsúsztak, a szalvéta rétegeinek vékonysága miatt.


A négyzetek sarkait ollóval lekerekítettem.


A rétegeket gyűrjük össze középen (ha rétegenként tesszük rózsára emlékeztet, ha elnagyoljuk inkább pipacsra). A zöld részt nem kell szétszedni, csak rágyűrni a színesre.







Tipp! A szirom részt bevagdoshatjuk, vagy akár a zöldet is, hogy minél változatosabb virágokat kapjunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...