Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. február 21., kedd

Varrott virág és egyféle felhasználása (kiegészítve +1-gyel)



Hozzávalók a virághoz


Kivágtam egy kör (ez esetben 4 cm átmérőjűt), és négybe vágtam. Ezek lesznek a szirmok.



A szirmokat félbe hajtottam, majd a széleit vissza. Így egy "M"-t formáz.



A "M"-ket a tűre majd a cérnára fűztem, úgy, hogy mindegyik egy irányba álljon.



A cérna két végét szorosan összekötöttem a szirmokat igazgatva közben.


Az egyik sziromnál a képen látható módon átszúrok a tűvel, és ráteszem a gombot.



A gomb lyukait úgy igazítottam, hogy mindegyik egy-egy sziromra jusson.


Miután felvarrtam a gombot megfordítottam és csomót kötöttem a cérna két szárával.





Most egy bross alapra ragasztottam fel...


...majd Zs. kardigánjára tűztem :).


Míg én ezzel a bejegyzéssel voltam elfoglalva Zs. készített a kitűzőhöz egy francia csatot:



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a virágkialakítás és tényleg egyszerű. Meg is fogom valósítani... Érzem, valaki jól jár ezzel az ötlettel... Erika

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy feltetted, mert valóban egyszerű elkészíteni (bár először a fénykép alapján el sem tudtam képzelni), de amellett nagyon mutatós, és az iskolában is könnyü lesz elkészíteni.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy Nektek is tetszik!

    /Ha az Isten kézügyességet nem ad az alkotóvágy mellé az ember kénytelen ilyen egyszerű dolgokat kiagyalni magának :o)/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...