A játék célja hagyományosan, hogy – a kártyalapok értékét összeadva – pontosan kijöjjön a 21. Az nyer, akinek lapjai összege leginkább megközelíti a 21-et, akinél pedig nagyobb ez a szám, az veszít.
Az 1–4. osztályos gyerekeknek szánt számítógépes változat egy kicsit más. A számokat műveletek helyettesítik, amelyek elvégzése után számolható ki a lapok összege. A gyerekeket a gép önfeledt játékra hívja, miközben észrevétlenül gyakorolják az alapműveleteket, koncentráltan gondolkodnak, sőt figyelik a gép lapjait, majd döntést is hoznak. A játékra vállalkozók kipróbálhatják tudásukat, s egyéni képességeiknek megfelelően választhatnak – Kezdő, Haladó, Profi, Einstein – szinteket.
Megnézem!
VálaszTörlésÉn már pár körön túl is vagyok :).
VálaszTörlés