Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2014. július 23., szerda

Horgolt felsők, hirtelenből

Hétvégén terápiás céllal elhatároztam, hogy horgolok egy felsőt Tízévesnek. Nem elfogyott az utolsó 2 sor előtt a fonal? Helyben nem volt, netről is hetek lettek volna beszerezni. Így Csizmás Kandúr tekintettel Tízéves elé álltam és bejelentettem, hogy szűkebbre kellene venni (nagyon lezserre szerette volna)... Sóhajtott, láttam vacillál. Láttam a CsK tekintet nem elegendő, így emlékeztettem rá mi is szokott lenni azokkal a munkáimmal, amit félreteszek. Na abban a pillanatban menten meg volt győzve. Így visszabontottam majd újra kezdtem.

A fényképezésnél elkövettem a hibát, hogy arra kértem pózoljon, rögtön merev lett a tartása. :)



A második hiba az volt, amikor erre felhívtam a figyelmét, akkor meg a vállait ejtette. :)
A felső érdekessége, mivel elől a lehető legegyszerűbb, hátra rejtettem egy kis csalafintaságot. Bár már egy apróságot másképp horgolnék.





Míg azon tépelődtem, hogy bontsam vagy sem a fehér felsőt, a kezembe akadt egy bambusz, pamut fonalkeverék, és a rég vágyott környakas kezdés csak úgy, magától kiszaladt a kezem alól, sorról sorra jött magától a minta. Ennél mondjuk érzek némi kísértést, hogy magamnak is horgoljak egyet.


Ahogy látszik eldolgozva még nincs, azt szeretem a legkevésbé a kézimunkában.
A színével még barátkoznom kell, mert az egyik pillanatban tetszik, a másikban meg túl nagylányosnak érzem. De tulajdonképpen a lányom is nagylány. Pont az előbb táncoltunk, amikor feltűnt mindkettőnknek, hogy már nem is kényelmetlen, amikor a karunkat összeakasztjuk és úgy forgunk körbe.

Ja és el ne feledjem, ezeken a felsőkön alkalmaztam először a láncszem nélküli kezdést és nagyon belejöttem, szinte esnék neki a következő felsőnek, hogy gyakorolhassam. Csak most stop van, mert túl sok megkezdett munka vár rám.

5 megjegyzés:

  1. A barátnédnak is az lett a kedvence, pedig azt hittem a színes fog jobban a kedvére tenni. :)

    VálaszTörlés
  2. NAgyon tetszik! Hány szemre kezdted, hány gr fonalból, hányas tűvel? Milyen mintával? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rég volt, így nem emlékszem a szemszámra meg a tűre. Ha jól olvasom a fehér kijött egy gombolyagból, akkor az 10 dkg.

      Tervezek neki idén nyárra is, majd annál lejegyzem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...