Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2015. február 17., kedd

Ügyeskedd, varrás még mindig

Ha párás az autó ablaka mindig lejátszunk pár parti kinek lesz hárma-t. Amúgy nem nagyon szoktunk ilyet játszani, mert szerintem túlkorosak vagyunk hozzá, és gyakran lesz azzal vége, hogy senkinek se. :)

Itt nem bajlódtam a méregetéssel, külön jó ha kicsit csálé, legalább emlékeztet a párára csak úgy gyorsan felhúzott mezőkre.


Cikkcakk öltéssel (az elején és végén oda-visszavarrva) felvarrtam a "vonalakat".

A kívánságom teljesült, enyhén csálé lett.
;o)


 Ismét a papírszerű filcekhez nyúltam, összeragasztottam, és x-ket és o-ket vágtam ki.
Gondoltam megvariálom, hogy ne csak abból lehessen választani, hogy x vagy o, hanem még abból is, hogy zöld vagy narancs a jelünk. Igen, én is tudom, nagggyon kreatív vagyok. :)


2 megjegyzés:

  1. Ügyesen haladsz! Jó játék, eszembe sem jutott megvarrni, pedig milyen jó lenne a könyvembe! :)
    Na, majd ezután!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!

    Bár most megkaptam ez első nagy pofonom varrásditól. Nem tudom, hogy vissza pattanjak-e a lóra, vagy nyalogassam egy kicsit a sebeimet.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...