Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2011. december 10., szombat

Játékot hirdetek!

Akartam egy játékot, aminek a nyereménye egy hópehely. Majd visszakoztam magamban, mert olyan nagyon el vagyok mindennel maradva, hogy odáig jutottam, hogy az a 40-45 perc is számít, amibe egy hópehely elkészítése telik (na meg már majdnem unom is, mert vagy 25 hópelyhet ígértem már oda szóban/gondolatban karácsonyra).

Amiért most visszakozok a visszakozásból, hogy két (nekem) örömteli dolog is történt a blogban. Az egyik, hogy a Rendszeres olvasók száma átlépte az ötvenet, a másik pedig az, hogy már láthattam a statisztikában, hogy az "Oldalmegjelenítések száma ma" elérte a háromszázat. Tehát:

Játék hópehelyért





Ha benne szeretnél lenni a kalapban:

  1. Iratkozz fel a Rendszeres olvasóim közé, ha már korábban megtetted ugorj a következő sorra :).
  2. Hagyj itt egy üzenetet, amiben jelzed, hogy a hópelyhet szeretnéd.
  3. Hirdesd meg blogban (már ha van :o)).
  4. Ne felejts el benézni december 19-én, hogy Téged húztunk e (még karácsony előtt szeretném postázni).

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretnék egy hópelyhet!
    Ha másnak kedvezne a szerencse, igazival is beérem:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a hópihe! Én is szeretném:)

    VálaszTörlés
  3. Jöttem játszani!!!
    Nagyon szép!!:-))))
    Hirdetlek, követlek!

    VálaszTörlés
  4. Szeretnénk mi is egy ilyen szép hópelyhet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretek játszani!Nagyon szép a hópehely!Emerencia.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Követem a blogot és szeretnék játszani a hópehelyért! (:
    Nálam is játék van, ha gondolod, nézz be!
    Isa

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon szeretném! :)
    Ki is tettelek az oldalsávba.
    http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/
    Köszi a lehetőséget!

    AnnieM :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretném a hópelyhet :) Csodaszép :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretném :)
    Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Tetszik a blogod, plane a hopihek. :)

    VálaszTörlés
  11. szia!
    én is szeretnék játszni!
    eleget tettem a feltételeidnek!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, hogy játszottatok. Nyomtatok, majd Zs. húz.

    VálaszTörlés
  13. Lemaradtam a játékról :(, de ez a hópehely gyönyörű. Lesz leírás?

    VálaszTörlés
  14. Írtam róla a sorsolás végén:)

    VálaszTörlés
  15. 66.-ik vagyok, remélem ez a szám szerencsét fog hozni, marlen néven,és szeretnék játszani az általad már kicsit unt, de számunkra gyönyörű hópelyhet:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...