Mivel bele kell szoknunk az 5.-es létbe, átmenetileg nehezített pályán, és már nem is apróságokat kézműveskedik Tízéves (keresztapjával mindenféle famunkát végeznek, meg egy annyira, de annyira nagy dolgot, alig várom, hogy megmutassa Tízéves a blogjában, ...), így hosszabb rövidebb időre áttérünk a tanulós anyagokhoz, amikhez tulajdonképpen ugyanazokat az eszközöket, és eljárásokat használjuk, mint egy Ügyeskeddhez, szóval emiatt szerintem ennek is itt a helye.
A kommunikáció témáját úgy dolgozzuk fel, mintha kiselőadást kellene belőle tartania, amiről jelenleg szó sincs, de miért is ne gyakorolhatná ezt is?
Az Aldiban van tartós toast kenyér, annak a kartonjának az alját levágtam, ez lett az alap, merevebb és sokkal olcsóbb ;o) mint egy karton. Papírlapra került egy vázlat, hogy mi mindennek kellene rákerülnie, azt milyen formában gondoljuk. Ennek megfelelően rajzlapból vágtunk ki megfelelő cetliket. Hogy ne legyen unalmas pl mintavágó ollóval.
Aztán elrendeztük, hogy mi hova és hogyan lenne logikus, majd
A cetlikra rákerültek a kulcsszavak, és vissza a helyükre. Itt áldottam az eszünk az előzőleg megrajzolt térképért, simán elvesztettem volna a fonalat, ha az nincs.
Aztán olyan levegőben lógós volt keret nélkül, lepakoltuk újra, hogy rajzoljunk keretet a kommunikáció tényezőinek. Először zöld lett, de az nem mutatott jól az összképpel, így újabb lepakolás után feketével áthúztuk. :)
Majd minden visszakerült, már ragasztóval. El sem hiszitek, de ekkor jutott eszembe, hogy most valóban el lett vesztve a fonal. Szóval újra lepakolás...
Szerencsére a ragasztó még nem kötött meg, így gyorsan pótolva lett.
Itt tartunk jön még hozzá ismeret.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése