Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2011. május 7., szombat

Wolf Kati

Mostanában mindenhol belebotlok valami Eurovíziós Dalfesztivál-os dologba. Gondoltam csak meg illenék már hallgatni Wolf Kati dalát. Így Zs.-vel nekiültünk, várakozással telve meghallgatni. A 38. másodpercben kezdődött az alábbi párbeszéd:

/nagyon lazán/ Szerintem a férje dobta.
/döbbenten/ Ez mit jelent?
/hát ezt se tudod hangon/ Hogy nem kell neki a csaj.

Először megdöbbentem, honnan szedi ezt a stílust. Majd röhögtem kacagtam egy sort. Mikor összeszedtem magam, gondoltam ideje kideríteni, hol hallotta ezt.

Tekergő egy idő múlva mindem csajt dob.
Jaaa!

A macsó Tekergő, ha valakinek nem ugrik be elsőre:



A dalról pedig csak annyi a véleményem, hogy sokkal inkább bejön Wolf Katitól a Vuk.




2 megjegyzés:

  1. na igen, de eltelt azóta huszon év. a németeknek nagyon bejön, és kapott is Kati egy rádiós díjat. pont tegnap volt egy műsor a régebbi dalfesztiválok szereplőivel. Bayer Friderika bevallotta, hogy közölték vele, hogy ne akarja nagyon megnyerni a versenyt, mert nem vagyunk képesek megrendezni. Szerintem nem lenne rosz ha Kati nyerne, végül is az életet a szélvédőn keresztül kell nézni, nem a visszapillantó tükörből. egyébként nekem tetszik a szám. hallottam több ország dalát, hát némelyik rettenet.

    VálaszTörlés
  2. Pont erről a díjról olvastam, amikor tűrhetetlennek találtam, hogy még nem hallottam a dalt. :)

    Nyilván jó dal ez, csak nem én vagyok a célközönség. Nem szenvedek szerelmi bánatban, ráadásul inkább Kolompos, Kaláka, Gryllus, Tini dal (például ezen is rajta van a Vuk :D), ... szól nálunk.

    Persze ettől függetlenül szeretném, hogy nyerjen!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...