Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2016. január 11., hétfő

Jópofa matekos feladatlapok

Bár matek, de én az elsősöknek épp informatikához nyomtattam ki belőle párat. Érdemes rálesni KLIKK!


Persze egy szimpla kitöltéssel egy papírpazarlás lenne, az én felfogásom szerint, így egy következő bejegyzésben megmutatom, hogy húztunk le róla több bőrt. :)

Amúgy teljesen megleptek a kicsik. Gondoltam a mindenféle irányokat majd játékokkal gyakoroljuk. Összeszedtem Tizenegy mindenféle mágnesét (vannak mesések, meg hétköznapik is).

Első körben elrendeztem a táblán, feltettem nekik pár mintakérdést, pl mi van a kerítés mögött, a katica alatt, a virágtól jobbra... Aztán láncban ők tettek fel egymásnak kérdést. Majd kitettem középre egy nagy mágnest és láncban ők adtak egymásnak utasításokat, hogy ezt a mágnest a középsőhöz képest ide vagy odategyék.

Végig hajtogatták, hogy ez milyen jó óra, ugye lesz még. Nagggyon elégedett voltam magammal, hogy mennyit gyakoroltunk egyetlen ceruza vonás nélkül, erre jött a hideg vizes zuhany:

- Tanító néni, feladatlapot nem kapunk?
- Ööö, hát szeretnétek?
- Igen, nagyon!
upsz

Legyen meg a nép akarata, kerestem nekik, mert ezen még van mit gyakorolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...