Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2015. október 25., vasárnap

A cím moderálva

Frida kutyánk egy 8 hónapos lányka. Ember és kutyagyűlölő. Az ember részre nem tudok magyarázatot, még Papát se bírja, de a szomszéd bácsival már egész jól kijön. A kutyákra találtam magyarázatot. Anno a menhelyre egy drótszőrű vizsláért mentünk, végül Fridenkával jöttünk haza, mert a kennelbe tavasz lévén vagy 30 kölyök kutya volt összezárva, és egy kis zseboroszlán kinézte magának, megtámadta utána meg ment rá az összes többi is. Földre szorították, tépték ahol érték. Szóval én innen eredeztetem.

Úgy gondolom, hogy ettől még jár neki a séta, e tekintetben szerencse, hogy a világvégén lakunk, van olyan útvonal, ahol kevés kutya van és még kevesebb ember. Múlt héten volt az ivartalanítása, így majd 2 hete nem volt igazi séta, de a varratszedést és a gallértól való szabadulását ma egy sétával ünnepeltük volna. Már majdnem hazaértünk, amikor jött szembe egy pár 3 felnőtt kutyával. Lehúzódtunk a szomszéd kerítésének tövébe, megfogtam Frida hámját, és vártam, hogy elhaladjanak. Erre tőlünk 2 m-re megállnak és lesnek minket. Mit gondoltak miért álltunk félre és guggoltam a kutya mellé? Pisilni? A hallásom már sose lesz a régi a jobb fülemben... Vetettem rájuk egy pillantást, amolyan én téplek szét benneteket, ha nem haladtok (féltem na, mert a gyereket és a kutyát nem tudtam volna egyszerre megvédeni), közben már az ő kutyáik is felkapták a vizet. Aztán rám ordított a nő, hogy menjek már onnan a kutyával.

Kíváncsi lennék, hogy képzelte, de remélem többet nem tolja erre a képét, hogy megkérdezhessem. Én a gyereket az akkora már 4 főre bővült ideges kutyahad közé kiengedem a hátam mögül, miközben az köti le az energiám, hogy a kutyám féken tartsam? Amikor neki csak folytatni kellett volna a sétát előre. Minden onnan indult, hogy az ostoba fejével megállt a mi morgó kutyánk mellett. Amúgy meg minek indul el 3 nagy kutyával 2 ember, ha nem tudja féken tartani. Én tudom Fridáról, hogy van hova szocializálódni, de szerintem egy 8 hónapos kutyának még nem lehet a szemére vetni, hogy van még mit tanulnia, de amikor sétálni visszük nem is vállaljuk túl magunkat.

Ma újra eszembe jutott, hogy évekig a kutyákat utáltam, az arra érdemes gazdik helyett.

Drakula grófnőnek öltözve.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...