Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2010. november 28., vasárnap

Egyensúlyozó tölcsér

Virágnál láttam először, mint „olvasó kuckót”. Majd később újra szóba került, és akkor már a neve is kiderült. Egyre biztosabb voltam benne, hogy szeretnék ilyet Zs.-nek a fa alá. Amikor Virágnál egy kommentben Csillus írt egy linket, ahol jelenleg akciós, akcióba lendültem én is :)




Amikor élőben megláttam, jöttem rá, hogy ezt biztos nem tudom karácsonyig rejtegetni, így Zs. megkapta.

 A hagyományos felhasználási módon kívül, kipróbálta ő is „olvasó kuckónak” (ahogy Mesitől és Somától látta). Meg is jegyezte mennyivel jobb benne heverészni, mint a billenő rácshintában.

Valamint beindította a fantáziáját: átváltozott már tölcsérteknőssé, tölcsérkaticává és tölcsérgombává is.

Ha kérdeznétek, természetesen tagadnám, hogy én is kipróbáltam és jól szórakoztam ;-P

Én is csak ajánlani tudom mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. A tölcsérteknőst, és társait szándékosan nem reklámoztam. :))) De úgy látom, hiába rejtegettem...erre úgyis rájön minden gyerek. :)))
    Nem felejtettem ám a választ, amit ígértem, csak egy kis nyugi kell hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, hogy akad dolgod bőven, mert én egy gyerekkel is gyakran azt se tudom fiú vagy lány vagyok e estére:)

    Tölcsér:

    Először elbújt alá én meg azt hittem csak a szoba közepén hagyta. Mentem elrakni, hogy fel tudjak porszívozni, ekkor egy: "Kukk anya!" ... Ez is csak utólag jó vicc :)
    És szült egy új szabályt: tölcsért csak felfordítva tárolunk :P

    VálaszTörlés
  3. Szeretném megkérdezni, hány éves korig használhatják a gyerekek és mekkora a hely szükséglete! (Van valami limit: testsúly vagy magasság. )Szívesen vásárolnék az iskolának csak át kell gondolnom, hol tudnák használni a gyerekek! E.

    VálaszTörlés
  4. Nem volt hozzá semmi papír, de én ismerek egy anyukát ;o), aki pehelysúlyban már nem boxolhatna, átlag felnőtt női magassággal bír, és szemmel láthatóan jól érezte magát benne úgy, hogy a tölcsér sem szenvedett sérülést.

    Ha érted mire gondlok :D

    VálaszTörlés
  5. Ja és a méret 80 cm átmérőjű és 60 cm magas.

    VálaszTörlés
  6. Gyanítom, hogy közös ismerősünk az illető! Elrendelte Advent-falvában a nyomozást, a csinos hölgy pisze orra miatt? Ismerem az ilyen típusú anya féléket! :O) Hol és mennyiért beszerezhető eme óriás méretű fagyi tölcsér? E.

    VálaszTörlés
  7. Igen, a nyomozás folyamatban van a Krónika következő számában beszámoló is lesz róla. :)

    http://www.horzrt.hu/lista.php?page=2&fcs=&ef=termekek&kereses=&newness=&ef2=&discount_product=&tmi=170

    Iskolákat és magánszemélyeket is kiszolgálnak. Itt 11.650 Ft a tölcsér, mindenütt másutt 14.990 Ft volt. (Már, ahol én néztem)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...