Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2010. november 22., hétfő

Játék




Törtem a fejem, hogy minek az apropóján hirdessek játékot. Semmi nem jutott eszembe…

Aztán Zs. tegnap (na jó ma, csak holnap teszem közzé :D) kapott egy rajzoló padot, a számítógépéhez, amit ugye azonnal ki is kellett próbálni.
Összekötve a kellemest a hasznossal: miközben "játékbahívó" képet készített nekem, gyakorolta a másolás, beillesztés, mentés… műveleteket, meg persze megismerkedett egy újabb input eszközzel.


A játék

Ha részt szeretnél venni a játékban, hagyj üzenetet ennél a bejegyzésnél november 23. és 28. között, és ha Zs. 29-én kihúz a kalapból Tiéd lesz egy ilyen hematit „trió”.

Ha valamelyik rendszeres olvasómnak kedvez a szerencse, hogy kifejezzem köszönetemet, Neki „dupla triót” visz a posta*.

*Ilyen körmöntfont vagyok na ;-)

9 megjegyzés:

  1. Már be is jelentkeztem és remélem Zs. kezei szerencsét hoznak nekem! Köszönöm! Erika

    VálaszTörlés
  2. Örülök :) Próbáltam beállítani 00:00-ra de úgy tűnik elbuktam :)

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezem :) hátha most nyerek :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Eddig nem nagyon jelentkeztem játékra, de a nagyon tetszenek a gyöngycsodák. Én még ilyenre sem vagyok képes. Szóval Mikulás ajándékként nagyon örülnék neki :)))
    És nem utolsósorban, nagyon tetszik a blogod.
    Üdv.
    Szilvi

    VálaszTörlés
  5. Szia Bergamott!
    Most járok nálad először, már most sok hasznos dolgot tanultam. Azt hiszem jövök máskor is. A díszeitek nagyon szépek, a játékra én is beneveznék. Én ugyan nem vagyok blogger, csak amolyan névtelen tanulni vágyó. Ide sem jöttem hiába.A Gelosia szorzás nagyon tetszik. Köszi, hogy megosztottad velünk.
    Stecka

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...