Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2010. november 28., vasárnap

Írott és nyomtatott ábécé

Mindenképpen szerettem volna, ha van a falon írott ábécé. Emlékszem elsőben egy másolás alkalmával nem jutott eszembe, hogy kell írni a "G"-t. Szóltam a tanító néninek, aki a betűtábla felé intett és azt mondta az majd segít. Nem tudom miért maradt ez ilyen élénken az emlékeim között, de ez az emlék miatt tudtam, hogy Zs.-nek lesz ábécés táblája.

Először jó barátunk az Internet segítségét kértem, de süket fülekre találtam.

Másodszor magam gyártottam egyet, de be kellett látnom, hogy a hajdani elsős gyöngybetűim már igencsak megkoptak.

Harmadjára visszatértem Internethez, és közöltem vele, addig innen el nem megyek, míg valami jót nem találok. És láss csodát! Az egyik taneszköz webáruház oldalán találtam is. Igaz csak A/4-es méretű, de otthoni használatra szerintem nem is kell nagyobb. Kinyomtattam, lamináltam és hol a falon, hol az asztalon szolgálja Zs. írnitanulását :).

A táblák:




12 megjegyzés:

  1. Köszi ezeket a lapokat, le is másoltam. Majd én is kinyomtatom. A középsővel még csak a nyomtatott betűket tanuljuk.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippeket, és a képeket is. A miénk szinte mindenre azt mondja:
    - Nem tudom., nem tanultuk.
    -Holott a könyv, és a füzetei mást mondanak. Fogalmam sincs, miért teszi ezt.

    Ezek talán segítenek.
    Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Zs. is képes ilyet mondani pedig velem tanulja a dolgokat :)

    Remélem segíteni fognak!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Mi is itthon tanulunk a legnagyobbikkal és nagyon örültem,
    hogy ráleltem az ABC-kre.
    Nézelődöm tovább. :-)

    Hálás köszi!

    Csernák Györgyi
    Szokolya

    VálaszTörlés
  5. Szia, mi most vágtunk bele az itthontanulásba, nagyon köszi az ábécét! :)

    VálaszTörlés
  6. Pont ez kell most nekem. Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Letölthető, írott magyar, "kisiskolás" betűkészlet Windows-os környezetbe: irottmagyarabc.hupont.hu Sikeres felhasználást!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...